woensdag 13 februari 2013

Waar moet je op letten bij invoeren tablets?

Trendmatcher was naar de BETT geweest en deed daar op zijn blog verslag van. Daar maakte ik kennis met Learnpad. Hij heeft beloofd daar nog een blogpost over te schrijven. Volgens mij heb ik die post nog niet voorbij zien komen. Die houden we dus nog te goed.

Op de website van Learnpad was ik een beetje aan het rondkijken, toen ik stuitte op deze pagina: Tablet computers in Education.
Ze hebben daar een opsomming gemaakt van allerlei vragen en vraagstukken die om de hoek komen kijken als je tablets (op serieuze schaal) wilt gaan invoeren in je onderwijs. Helemaal onderaan de pagina bieden ze daarnaast nog een vergelijking tussen tablets van Apple (iOS), Google (Android) en Microsoft (Windows) met de voor- en nadelen per soort tablet.

Of Learnpad ook beschikbaar gaat komen in Nederland weet ik niet. Misschien dat Trendmatcher daar antwoord op kan geven? Wel is de informatie van hun website uitermate bruikbaar voor iedere school die met tablets aan de slag wil. Doe er je voordeel mee.


Meer lezen
Laat geen vingers opsteken
Apple TV op je PC voor 12 dollar
Op zoek naar geschikte apps?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten